Ticker

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

BO Serum vs Oil Serum, Mana Lebih Bagus?

Ramai juga yang confuse, apa beza Blood Orang Serum (BO Serum) dengan Silky Intense Oil Serum (Oil Serum) ni. Sebab kedua-duanya adalah serum, jadi apa bezanya.

Oil Serum ni texturenya adalah berminyak tapi tak ler sampai berminyak bila sapu kat muka. Oil Serum dapat buatkan kulit muka lebih lembut dan cerah disebabkan ada high treatment formula. Jadi, untuk kesan lebih baik disarankan memakai Oil Serum pada waktu siang disebabkan ada OMEGALIGHT.

Oil Serum sebaiknya dipakai sebelum memakai apa-apa jenis foundation supaya muka nampak lebih berseri dan foundation tahan lama.
The Omega Light is a non-surgical skin renewal beauty product that reverses the signs of aging by utilising the proven healing power of light. Suitable for skin healing, wrinkle removal, scar reduction, acne treatment and more.
Tapi kalau anda jenis kulit berminyak, seeloknya pakai sebelah malam sahaja.


Blood Orange pula adalah waterbased serum. Ia membantu untuk menstabilkan kulit minyak. Sangat sesuai untuk anda yang mempunyai kulit kombinasi dan kulit berminyak. Kandungan Blood Orange adalah paling tinggi iaitu 25 kali ganda Vitamin C berbanding dengan orange jenis lain. Sebaiknya, Blood Orange Serum dipakai sebelah malam untuk dapat kesan yang optimum.

Untuk info, Bloood Orange Serum tidak boleh diambil sekiranya kulit anda ada jerawat dan sensitive. Sebaiknya bagi anda yang ada masalah kulit sensitif dan berjerawat, boleh dapatkan Set Ace-Prone Haus Skincare dahulu [Scrub Cleaner + Gel Moisturizer]. Selepas 2 minggu penggunaan, kulit muka dah sihat baru boleh mulakan pengambilan Blood Orange Serum untuk dapatkan kulit muka yang lebih sihat, segar dan glowing.

Nak usha-usha Haus Cosmetic? Klik je link whatsapp di bawah, kita bincang-bincang. ;-)

Haus Cosmetics : Produk Tempatan dengan KUALITI antarabangsa dan dijamin HALAL
>>> http://wasap.my/60179322123/haus

Post a Comment

0 Comments