Ticker

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Kenapa Haus?



Kalau tanya k sya kenapa pilih Haus Cosmetics, k sya akan jawab sebab produk anak malaysia, natural organic, kilang cosmetic Halal Jakim dan dihasilkan dari bahan-bahan yang terbaik.

Ceo Haus Cosmetics sendiri yang jalankan R&D di kilang kosmetik miliknya. Harga pula mampu milik, siapa yang tak nak kan.

Sebelum ni k sya tak guna mana-mana set kosmetik sebab tak suka calit2 kat muka. Kalau pakai pun hanya lip balm. Tepi lepas kena Haus ni baru berminat nak jaga kesihatan kulit muka. Sebabnya cuaca sekarang panas sangat dan buatkan kulit muka rasa tersangat perit bila terdedah pada cahaya matahari.

Muka pula sentiasa nampak kusam dan tidak bermaya. Sebab tu k sya mula berjinak-jinak dengan produk penjagaan muka. Sebab lain pengaruh rakan sekerja dan baru sedar betapa pentingnya penjagaan muka yang betul supaya kulit sentiasa sihat.

Sekarang ni k sya mula guna set skincare NOIR from Nurfaz. Alhamdulillah ada perubahan, boleh rasa muka rasa bersih dan nampak lebih sihat.

Untuk lebih berkesan, k sya guna set kosmetik dari Haus Cosmetics. Foundation Haus sangat ringan dan dapat lindungi kulit dari sinaran cahaya yang merbahaya. Apa yang menarik dengan Haus Foundation ialah bahan yang digunakan sangat bagus untuk merawat serta melindungi muka dengan berkesan.

Untuk nampak lebih berseri, k sya guna Magic Lipstick yang mampu merawat bibir yang hitam, kering dan menggelupas. Warna pula akan berubah mengikut kelembapan bibir. Lagi lembab bibir lagi cantik warnanya. Sebelum ni bibir k sya kering dan teruk menggelupas. Walau hari-hari dah minum air secukupnya, namun tidak berhasil. Bertahun-tahun bibir rosak dan tidak sihat walau dah cuba macam-macam lipbalm tapi tidak berkesan.

Alhamdulillah, selepas dekat sebulan guna nampak kulit muka makin bersih dan sihat. Bibir pun dah 80% baik dan nampak lebih cantik dan natural beauty.

Bagi yang masih belum yakin dengan produk Haus, boleh la klik link whatsapp di bawah kita bincang-bincang. :)

Haus Cosmetics : Produk tempatan dengan KUALITI antarabangsa dan dijamin HALAL.
📝 http://wasap.my/60179322123/haus

Post a Comment

0 Comments