Ticker

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

6 TIPS NAK DAPATKAN KULIT CANTIK DAN BERSIH GERENTI DAPAT PUJIAN

Untuk dapatkan kulit yang sihat dan awet muda, jom follow step di bawah:

1. Minum air secukupnya bergantung kepada berat badan anda. Air adalah agen #Detox terbaik untuk kulit yang sihat. Kulit juga akan lebih lembap dan mengelakkan daripada kering, kusam, pucat dan mencegah tanda-tanda penuaan.
2. Bersenam. Dengan bersenam, segala toksin yang terkumpul dalam badan akan dikeluarkan melalui peluh. Anda hanya perlu lakukan senaman ringan seperti berjalan, window shopping atau main kejar-kejar dengan anak.😁
3. Rajinkan diri menjaga kulit muka dengan skincare yang sesuai setiap pagi. Sekiranya guna Set HausSkin ikut step asas ini dengan disiplin : Scrub Cleanser - Oil Serum - Moisturiser - Melty Glam Aqua Foundation.
4. Jika anda mempunyai kulit jenis kering, elakkan mandi air panas. Eloknya mandi air biasa atau air sejuk.
5. Pastikan dapatkan tidur yang mencukupi. Ini kerana semasa kita tidur proses pemulihan kulit berlaku. Sebab tu sebelum tidur pastikan muka dicuci dan pakai moisturiser yang bersesuaian. Ikut step asas ni bagi yang guna HausSkin : Scrub Cleanser - Blood Orange Serum - Moisturiser.
6. Sentiasa senyum walau dalam keadaan marah. Kajian menunjukkan marah menggunakan sehingga 43 otot berbanding senyum hanya 17 otot sahaja digerakkan. 😄
HG Syamila @ 0196211002
COD Cukai, Kemaman
Pos Seluruh Malaysia

#HausSkin
#HausCosmetics
#HausKemaman
#HalalCosmeticsTrendsetter
#ProdukYangPalingDiyakiniHalal

Post a Comment

0 Comments