Ticker

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

BUAT SAMPAI JADI, DON'T GIVEUP

Bagi yang dah lama kenal KSya tau karakter KSya macam mana. KSya jenis yang tak mudah mengalah. Sekali KSya mula buat sesuatu, akan buat sampai jadi.


Kadang tu berejam dok hadap menda yang sama. Plan A tak jadi, guna plan B. Kalau sampai Z pun KSya akan usaha buat. Sebabnya, orang lain buat jadi, kenapa aku tak. Mana boleh kan. Mesti aku buat pun jadi jugak. Gitew

Dalam kerjaya, KSya tak suka buat kerja follow je format yang sama. Akan cuba cari solution macam mana nak jadikan sesuatu laporan tu lebih sistematik. Perah otak. Tak payah tunggu disuakan dan diarahkan. Sentiasa fikir macam mana kerja yang kita buat lebih teratur untuk kebaikan semua.

Komen dan kritikan KSya terima dengan hati terbuka. Jadikan komen dan kritikan sebagai motivasi dan guideline untuk buat lebih baik dimasa akan datang

Walau dah ada kerjaya, tapi KSya libatkan diri dalam bisness Haus. KSya join haus sebab fikir zaman sekarang zaman yang kritikal. Berlambak produk yang status Halal diragui. KSya tak nak kawan kawan tersalah pilih produk. Tak nak kawan terlalu agungkan produk luar negara yang tidak tahu tahap kebersihan macam mana mengikut syariat Islam.

Jadi, KSya akan usaha, usaha dan usaha bersama semua haus guardian dan pihak HQ sehingga produk Haus meniti disetiap bibir rakyat Malaysia.

Formula Haus setanding dengan produk level antarabangsa like Dior or Bobby Brown. Tapi Haus
lebih murah
mampu milik
Halal Jakim
high end formula
RnD yang berterusan
organik hanya berasaskan sumber tumbuhan
diyakini selamat.

Yang penting, hq sentiasa ambil berat setiap kritikan dari pengguna. Setiap masa produk akan diupgrade ke arah yang lebih baik menggunakan teknologi yang terkini.

Don't Give Up, Buat Sampai Jadi.

Tak suka cantik dan sihat sesorang. Suka cantik dan sihat bersama-sama. Kita semua bersaudara.
Pssttt.
Abaikan muka yang makin bolat tu. Senang hati gaissss.
Next month kita on diet.

Post a Comment

0 Comments