Ticker

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Selepas 42 Tahun, Baru Terbuka Hati Untuk Pakai Kosmetik

KSya dari dulu memang tak suka pakai kosmetik. Salah satu asbab kerana tak yakin produk tu elok le tak, serasi ke tak dengan my skin. Tapi dengan Haus Cosmetics dan Haus Skin aura dia lain macam.

KSya just bermula dengan Magic Lipstick je, lepas tu berjangkit dengan Melty Glam Aqua Foundation seterusnya semua produk Haus guna.🥰

Skin KSya ni jenis oily. Boleh kata super oily. So takut nak tepek apa apa kat muka. Takut bercapuk, bukan ke dah tak lawa. Lagi satu tak pasti formula tu guna bahan yang halal ke tak? Kilang kat mane? Status kilang pulak halal ke?

Bab kilang ni penting sangat. Sebab nak dapat status Halal bukan senang. Mesin dan peralatan yang digunakan mestilah bersih ikut syariat Islam kan. 

Walau bahan yang digunakan semua organik dan halal, kalau dibancuh dalam peralatan yang tidak pasti kebersihan dalam segi Islam, produk tersebut dah jadi tidak halal.

Sebab tu la KSya memang tak pakai pape kat muka samada untuk protection atau untuk nampak muka berseri.

Aura HausCosmetics dan HausSkin ni memang lain macam sungguh. Founder haus pun bukan orang biasa biasa. Seorang yang terlibat secara langsung dalam pembancuhan produk kosmetik dalam negara.

Sedikit tentang Haus Cosmetics 👇

✅ Dikilangkan di kilang bertaraf GMP 

✅ Ada sijil HALAL JAKIM

✅Founder merupakan owner kilang yang telah mengeluarkan ratusan produk kosmetik di Malaysia

✅ Founder juga merupakan ketua RnD untuk setiap produk keluaran kilang

✅Ada produk kosmetik, bakal keluar minggu depan range Skincare dan macam macam lagi 

✅Baru berusia 4 bulan tapi dah terjual 15,000 unit produk

✅Semua bahan kandungan dalam produk Haus dihasilkan dari produk peremium, HALAL, dan berkualiti tinggi

Alhamdulillah, sejak awal bulan 9 tahun lepas KSya konsisten pakai produk Haus Cosmetics dan Haus Skin my skin nampak perubahan yang ketara. 

Sampaikan ada kawan tegur my skin nampak makin flawless dan berseri. Kalau dulu my face kusam macam lampu yang malap. Dia samakan my face dengan lampu malap. Aiyakkk, jujur sangat kamu yea. 😅


Posing kejap kekonon tengah tepek Matte Velvet Compat Powder 😁😁. Picture ni snap last month. Umur dah 42 years 5 month gaisss. 



COD Cukai Kemaman
Pos Seluruh Malaysia

👉https://hausmy.wasap.my
👉https://hausmy.wasap.my

Post a Comment

0 Comments